ما دوتا يكي هستيم
لحظه لحظه هاتون شکلاتی

 

اول از همه من از اين تريبون استفاده كنم و از خانوم شكلاتي معذرت خواهي كنم كه انقد دير به دير مطلب ميذارم.

 

خب...

 

من و خانوم شكلات مكمل هميم نه اصن من اونم اونم منه

 

يعني انقدر تو همه چي شبيه هميم كه من بعضي وقتا شك ميكنم

 

بر خودم واجب دونستم كه چند خطي پيرامون مهموني كه باهم رفتيم بنويسيم

 

خب مهموني آرياي عزيز بود ولي منو خانوم شكلاتي از همه بيشتر تو چش بوديم حس ميكنم. چون از اول تا آخرش كنار همديگه بوديم باهم ميرقصيديم بالا پايين ميپريديم منم همش سيگار خودمو بچه هارو با فندكي كه دوس دخترم(خانوم شكلاتي خودمونو ميگم) برام خريده بود روشن ميكردم

 

 


 

 


 

از اين به بعد سعي ميكنم بيشتر فعاليت كنم خانوم شكلاتي قول ميدم قول



نظرات شما عزیزان:

فرشته ی هفت آسمان
ساعت23:25---20 اسفند 1391
عجب پست پر باری بود واقعاپاسخ: :دی

میس صبا
ساعت23:07---16 اسفند 1391
جلو ما قول دادینا آقای شکلات:دی

راستی دختر شکلاتی من یادم رفته بود بلینکم

پاسخ: دختر شکلاتی: آره صبا جووون دیگه قول داده :دی مینویسه بازم :ایکس شما لینک هم نکنی عزیزی مــــــاچ


دختر شکلاتی
ساعت22:27---16 اسفند 1391
واااییییییی آقای شکلات مهربووون
خــــیــــلـــی خوشحال شدم به خاطر این پستت
عـــاشـــقــــتـــم
بازم بنویسیـــا


moji
ساعت18:23---16 اسفند 1391
agha chera in fonte enghad bade man k chesham dar umad natunestam bekhunam پاسخ: درستش کردیم عزیــــزم

ساعت0:39---16 اسفند 1391
Ghol fayde nadare amal kon aghaye shokolat. hamishe baham bashin پاسخ: دختر شکلاتی : والا بوخودااااا باید عمل کنه به قولش :دی با همیــــم تا تـــهِ دنیا :XXxX

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->

+چهار شنبه 15 اسفند 1391برچسب:,

23:48 آقای شکلات |